Het gevoel moet kloppen. Wat wil je écht vertellen als mens, organisatie of merk? Waar sta je voor? Wat wil je uitstralen? Een tekst kan perfect geschreven zijn, maar als er geen passie in zit, zal je nooit bereiken wat en wie je graag wilt. En datzelfde geldt voor het design. Je wilt de liefde voelen, de inspiratie, meegevoerd worden door wat je leest en ziet. Dat is iets waar ik elke keer weer voor ga. Met oprechte interesse, een groot inlevingsvermogen en vertrouwend op mijn intuïtie.

Ik hou namelijk heel erg van mooie dingen creëren én van blije mensen. Tja, hoe naïef misschien ook, I’m a sucker for romance en ik benadruk graag de positieve kant van het leven. Wat me dus trouwens best heel goed uitkomt bij het schrijven van aansprekende teksten en het maken van sfeervolle designs. Daarnaast illustreer ik graag en daar hoop ik in de toekomst nog veel meer mee te doen.

Omdat ik nogal snel ben afgeleid en veel behoefte heb aan vrijheid, was het in 2011 een logische stap om voor mezelf te beginnen. Met het idee dat ik kan werken wanneer ik dat wil en voor wie ik dat wil. Met mijn volle aandacht. Eenzaam hoef ik gelukkig niet te zijn. Mijn lief is slechts 10 stappen en één muur van me verwijderd, en mijn leven als kersverse moeder biedt volop nieuwe inspiratie.

Geboren: 1983
Opleidingen: Grafisch Lyceum Amsterdam
Media, Informatie & Communicatie (Hogeschool van Amsterdam)